DISEBABKAN MARAH PADA SUAMI, ISTERI LAKUKAN S3KS three LELAKI DEPAN ANAK

Posted on

Marahkan suami, isteri lakukan seks 3 lelaki depan anak - Akhirnya ini balasan pada isteri tak guna tersebut

Assalamualaikum. Hide profile ye admin. Di sini saya nak menceritakan kisah hidup saya yg dah telah berlaku 4 tahun lalu. Saya dan suami berkahwin selama 11 tahun.

Kami di kurniakan 4 orang anak. Semua perempuan, pada awal perkhawinan memang bahagia sangat².Semuanya berjalan dgn sempurna, suami seorang yang baik,

dia tak kisah saya tak masak , tak kemas rumah, tak sediakan makan minum. Semua tu dia tak kisah, semua dia urus sendiri sebab dia dah biasa berdikari.

sampai la saya melahirkan anak yg pertama. Saya memang suri rumah sepenuh masa, tapi masa tu saya rasa mungkin apa yang saya buat ney betul.

Tapi rupa²nya salah. Sebab, suami mula tegur, kenapa tak masak, kenapa tak basuh kain, kenapa biarkan anak² lapar. Sampai satu tahap, anak dah 4 orang. Mungkin suami dah tak tahan dengan perangai saya.

Selalunya bila suami balik keje, saya pergi rumah jiran² , senja baru balik. Bila saya balik, suami dah bagi anak² makan. Anak² mengadu kat papa diorang, mama tak masak, lapar.

Tapi masa tu saya tak fikir, saya nak hidup bebas. Lama² suami dah mula bermain dgn handphone, selalu bersms, selalu keluar malam, kadang² dia keluar dgn kwn² sampai 2,3 pagi.

Saya tahu dia pergi karoke, tapi saya buat bodoh je. Bila dia balik, dia suruh bukak pintu, saya tak bukak. Biar la dia tido kat luar, sapa suruh balik lambat. Haha.

Tapi bila lama² dia dah biasa agak nya, dia tido dalam kereta. Hehe.. Dekat dengan 2 tahun jugak dia tido dalam kereta. Tapi sepanjang tempoh tu,memang sy tak ambik tahu makan pakai dia,

semua dia urus. Anak² pun dia yg urus. Saya goyang kaki je.Kadang² kalau anak balik sekolah, saya biar je anak lapar.Tunggu je suami balik keje untuk masak.. Saya pun tumpang makan.. huhu..

Dalam tempoh ney jugak, saya dgn suami macam anjing dgn kucing. Gaduh je memanjang. Dia pun banyak kali bagi tahu yg dia tak tahan dgn perangai saya,

dan dia bagi tahu kalau suatu hari nanti dia jumpa perempuan yg lebih baik, dia akan kahwin dgn perempuan tu, dan saya pun selalu cabar dia. Tarikh yg paling saya ingt, 19/2/2014.

Dia cakap ” esok aku nak pergi kawin, kau simpan semua baju² aku” .. Saya pun simpan, dia tanya “kau bagi ke ney” saya cakap ” pergi je la”.. dan dia pun kawin, budak ney..

tak tahu yg suami saya ney dah ada isteri dan anak. Sebab suami sy dah pesan kat saya, kat ahli keluarga dia yg jangan bagi tahu status. Kat pejabat agama pun settle sbb adik beradik suami sy ney ada yg keje kat pejabat agama. Kira tak bersalah lah budak ney..

sampai la 5,6 bulan. Pecah tembelang. Haha, dalam hati padan muka kau budak. Ingatkan budak ney nak mintak cerai, rupa²nya baik budak ney. Siap ambik anak² saya tinggal dgn dia 2,3 hari.

Kecuali yg bongsu je tak ikut, sebab yg bongsu masa tu masih menyusu badan. Nak jadi kan cerita, satu hari tu, budak ney dgn suami saya datang ke rumah nak ambik anak²,

saya rasa tak puas hati, sebab suami datang ambik anak sambil membebel kat saya. Katanya anak bagi tahu dia mama tak masak, tak mandiKan adik²,

firasat saya mungkin yg sulung kot mengadu. Saya jadi nak marah sbb saya malu suami membebel depan madu sy. Dengan tiba² sy naik angin nak serang budak perempuan tu,

budak tu lawan rupanya ingat diam je. Pastu, suami marah dan tampar sy. tu la pertama kali suami naik tangan, sedih sangat. Jiwa dan hati sy memberontak salahkan perempuan tu, saya mula start keje, dah tak ambik tahu pasal anak, suami pulak dah jarang ambik tahu pasal anak lepas kes hari tu, mungkin isteri barunya tak bagi.

Saya pun dah start ada kekasih, dah pandai makeup². tak sangka ramai jugak yg sukakan sy lepas sy pandai berhias. Saya mula ajak lelaki ke rumah sy.

Dalam seminggu, 2,3 lelaki lain² datang ke rumah. Kadang² anak sulung nampak sy buat benda ehem tu, tapi sy buat tak tahu. Sampai la satu hari, saya kena tangkap basah.

Suami saya ceraikan saya dgn talak satu, suami saya jugak halau saya dari rumahnya.. masa tu, saya happy sangat. Saya jaga anak sy yg bongsu je, semua anak suami sy dgn budak perempuan tu jaga.

saya balik ke rumah keluarga sy, tak jauh pun dari tempat keje dan rumah suami tu.Saya bebas!! Sampai la sy di sahkan mengandung.tapi sy tak tahu anak lelaki yg mana satu.

Semua lelaki yg tidur dgn sy taknak bertanggungjawab. Saya malu Family sy malu. Family bekas suami pun dah tak ambik tahu pasal sy.

Saya menyesal, saya tak tahu silapnya di mana. Saya berubah Saya col bekas suami, sy cakap sy nak balik semua anak² sy.. suami berat nak bagi… hari terakhir suami hantar anak², dua org anak sy..

angah dgn yg ketiga menangis², cakap nak tinggal nak ibu baru. Dalam hati, baik mungkin budak tu. Dia cuma mangsa keadaan.

Sekarang, anak luar nikah sy tu ada org ambik sekarang sy jaga je anak² sy ney. kalau takdek duit, suami akan hulur.. Bila ingat balik, tak tahu la nak menyesal ke tak..

tak tahu ney salah sy ke, atau macam mane.. sbb takdek sapa nak bagi pendapat. Hari tu,masa raya suami datang jumpa anak² dgn sy kat kedai, suami bagi duit raya kat anaK²..

isteri dia takdek.. ada anak dia dgn perempuan tu je..sorang..Perempuan jugak..hehe.. meriah barang emas.. ada rantai, gelang, saya cakap kat suami “kaya la sekarang, kereta pun baru”..

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *